Paprastas patarimas, kaip padidinti savo pardavimus
Ar kada susimąstėte, kad galbūt pasinaudojote ne visomis galimybėmis lengvai padidinti pardavimus?
Lietuvoje gyvena daugiau kaip 80 procentų lietuvių, likusieji yra kitataučiai. Tai yra milžiniški skaičiai – net apie 500 000 vartotojų! Žinoma, kad lengviausiai pasieksite savo potencialius klientus komunikuodami jų gimtosiomis kalbomis. Kad ir kur begyventume, vis tiek geriausiai suprantame savo gimtąją kalbą, jos žodžiai labiausiai paliečia širdis ir protus.
Jeigu norite išsiskirti iš savo konkurentų ir pasiekti dar platesnę auditoriją, komunikuokite klientams artimiausia kalba. Klientai dažnai gali nesuprasti jūsų įmonės siunčiamos žinutės, jei ji perduodama ne gimtąją kalba. Jeigu asmuo nesuprato žinutės, kokia tikimybė, kad jis taps jūsų klientu?
Albertas Enšteinas yra pasakęs: „Jei negalite kažko paaiškinti paprastai, vadinasi, nepakankamai gerai tai suprantate.“ Šią citatą puikiai galime pritaikyti ir kalbėdami apie jūsų klientus. Jeigu nesugebėsite perteikti svarbios informacijos paprastai, klientai jūsų nesupras. Tokiu atveju greičiausiai buvo įdėta per mažai pastangų komunikuojant ir supaprastinant informaciją. Lengviausias būdas klientams pateikti informaciją paprastai ir suprantamai – tai bendrauti jų kalba!
Štai 5 priežastys, KODĖL jūs turėtumėte su kitataučiais bendrauti jų gimtąja kalba.
- Pasieksite didesnį klientų susidomėjimą ir įsitraukimą.
75 proc. klientų mieliau renkasi įmones, kurių interneto svetainė, komunikacija įvairiuose kanaluose ir kita svarbi informacija yra pateikiama jų gimtąja kalba.
Ar galite patikėti, kiek daug klientų prarandate, jeigu jūsų interneto svetainėje ir įvairiuose komunikacijos kanaluose skelbiama informacija nėra išversta į klientui suprantamą kalbą?
Klientai taip pat nepalankiai vertina įmones, kurių darbuotojai aptarnauja klientus ne jų gimtąja kalba. Tyrimas rodo, kad 74 proc. vartotojų yra linkę dar kartą pirkti to paties prekių ženklo produktus ar paslaugas, jei jo atstovai komunikavo vartotojo gimtąja kalba.
- Išplėsite klientų ratą bendraudami jų kalba.
Stipriai klystate, jeigu manote, kad jums visiškai pakanka išversti interneto svetainės tekstus į anglų kalbą ir komunikuoti su klientais vien tik šia kalba.
Net 90 proc. klientų net nesvarsto pirkti iš interneto svetainės, kurioje informacija yra pateikta angliškai, jeigu vartotojas nemoka šios kalbos.
- Ugdysite klientų lojalumą prekių ženklui ir vartotojų pasitikėjimą.
Įsivaizduokite situaciją: įsigijote ausines svečiuodamiesi užsienyje, tačiau vos išpakavę pastebite, kad jos neveikia.
Ar nemanote, kad šią situaciją būtų žymiai paprasčiau išspręsti kalba, kurią puikiai mokate, negu visiškai svetima kalba?
Tyrimai rodo, kad sprendžiant problemas vartotojui suprantama kalba yra kuriamas pasitikėjimas ir užtikrinamas kliento lojalumas (žinoma, jeigu probleminė situacija yra išsprendžiama sėkmingai).
Jeigu siekiate pritraukti ilgalaikių klientų, bendraukite ir teikite atgalinį ryšį jų gimtosiomis kalbomis, kad klientai visada naudotųsi jūsų paslaugomis ar pirktų jūsų prekes.
- Išvengsite nesusikalbėjimo su vartotoju.
Klientas, kuris susiduria su tam tikra problema arba kuriam kyla klausimų, įprastai susisiekia su klientų aptarnavimo specialistais. Jei klientas bendraus savo gimtąja kalba:
- jam bus lengviau išdėstyti savo mintis;
- jūs nepraleisite svarbios informacijos, mėgindami suprasti, ką sako jūsų klientas;
- bus išvengta nerimo kalbant kita kalba.
- Įgysite konkurencinį pranašumą.
Jeigu klientas gerai nemoka užsienio kalbos, bendraujant ne jo gimtąja kalba gali būti sukurta emocinė kliūtis, dėl kurios vartotojas nepasirinks jūsų įmonės siūlomų paslaugų ar prekių. Išvenkite šios kliūties ir įgykite pranašumą prieš savo konkurentus bendraudami su klientais jų gimtosiomis kalbomis.
Didelė dalis vartotojų – net 66 proc. yra pasiruošę už paslaugą ir (arba) produktą mokėti daugiau, jei klientų aptaranavimas yra išskirtinai aukšto lygio. Jeigu bendrausite kliento kalba, jūsų aptarnavimas tikrai taps išskirtiniu.
Jei ieškote naujų galimybių, kaip kovoti su konkurentais dėl to paties pirkėjo, kviečiame tapti unikaliais ir padidinti savo pardavimus komunikuojant jūsų vartotojams geriausiai suprantama kalba. Tai bus jūsų unikalus pardavimo pasiūlymas (angl. USP), kuris lengvai pasieks kitataučių širdis ir protus. Pasinaudokite šiuo nemokamu patarimu ir pritraukite naujų klientų! Susisiekite ir mes paruošime kokybiškus ir tikslius jūsų interneto svetainių, reklaminių bukletų, naujienlaiškių ar socialinių tinklų komunikacijos vertimus jūsų klientų gimtosiomis kalbomis. Mūsų kasdienis tikslas yra padėti mūsų klientams AUGTI. Taigi, ar jūs pasiruošę?